Kategorie:RPG
Království Myrthana je ve válce proti skřetům. Jediná výhoda, kterou Myrthana má proti silnějším a početnějším skřetům, je magická ruda, jež se těží na ostrově Khorinis. Za účelem urychlení těžby jsou do dolů posíláni vězni. Král Rhobar II., vládce Myrthany, povolá dvanáct nejmocnějších mágů, aby vytvořili magickou bariéru kolem těžební kolonie a zabránili tím útěku vězňů. Očarování se však vymkne z rukou a bariéra se vytvoří několikanásobně větší než bylo předpokládáno a uvězní uvnitř samotné mágy. Vězni pobijí hrstku strážných a zmocní se území uvnitř bariéry. Ti, kteří zůstanou věrní králi, založí Starý tábor a vedeni Gomezem vyměňují magickou rudu s okolním světem za jídlo a jiné suroviny. Vězeň Lee založí Nový tábor s vidinou zničení bariéry za pomoci Vodních mágů. Útočištěm zbylých vězňů je Bažinný tábor, kde věří, že ke svobodě vede jedině uctívání jejich boha Spáče. Hra začíná v momentě, kdy je náš bezejmenný hrdina za neznámý prohřešek vržen skrz bariéru do těžební kolonie s vědomím, že pro něj není cesty zpět… A nebo snad ano?
Comments Closed