Kategorie:simulátor
Konstantin Koshutin přichází s další experimentální hrou, která se odmítá zařadit do klasických žánrových škatulek. A podobně jako s Hammerfight, i v HighFleet budete prožívat souboje kolosálních létajících strojů na obloze. Tentokrát však půjde o souboje na dálku, pomocí naváděných raket, bomb i klasického střeliva vysokého kalibru. To celé v dieselpunkové estetice, kde není nouze o vysokooktanové palivo, černá oblaka zplodin, zážehy trysek silných motorů, dunění karburátorů, a výbuchy rozstřelující letouny přes půl oblohy. Ve světě, který si nepamatuje svoji vlastní historii, rod Sayadi vysílá své tisícitunové létající vojenské lodě do nebes. Jako generál útočných sil máte za úkol podmanit si rebelující Geratské království, ať to stojí, co to stojí. To se vám podaří pouze za pomoci pečlivého průzkumu, chytré správy zdrojů, opatrné diplomacie a postavení flotily schopné zcela ovládnout vzdušný prostor. Souboje probíhají ve formě duelů obrovských létajících plavidel ježících se zbraněmi nad pozemní pouští. Je potřeba takticky se pohybovat a využívat protivníkova slabá místa. Hra klade důraz na fyziku a reálnost, tudíž např. velká palebná síla se odrazí ve vysoké hmotnosti, což se podepíše na manévrovatelnosti. Do flotily je možné stavět si lodě vlastního návrhu, které budou odpovídat vámi preferovanému stylu hraní, případně reagovat na styl boje protivníka. Lodě si průběžně během hraní vylepšujete a rozšiřujete. Pokud zrovna nebojujete, tak si na taktické mapě volíte další strategické cíle, jako jsou spřátelená města, kde si můžete doplnit zásoby, opravit lodě či najmout žoldnéře, nepřátelská města vhodná k dobití, nebo např. zásobovací konvoje, které lze přepadnout a vyrabovat.
Comments Closed