Kategorie:Strategie
SĂ©rie Civilization je tady s nĂ¡mi už dlouho, avÅ¡ak nikdy nemÄ›la poÅ™Ă¡dnou konkurenci. PrĂ¡vÄ› to hodlajĂ zmÄ›nit vĂ½vojĂ¡Å™i z Amplitude Studios s jejich titulem Humankind. Hra už na prvnĂ pohled pÅ™ipomĂnĂ¡ Sid Meier’s Civilization VI, kterĂ½m se vĂ½vojĂ¡Å™i vĂ½raznÄ› inspirovali. TaktĂ©Å¾ se tak jednĂ¡ o 4X tahovou strategii, v nĂž je vaÅ¡Ăm Ăºkolem dovĂ©st vĂ¡Å¡ zvolenĂ½ nĂ¡rod skrz vÅ¡echny epochy lidskĂ© historie k prosperitÄ› a svÄ›tovĂ© dominanci, i tak ve hÅ™e najdeme oproti Civilization nÄ›kolik novinek. HlavnĂ vylepÅ¡enĂ se tĂ½kĂ¡ samotnĂ½ch nĂ¡rodů. TÄ›ch je v nabĂdce celkem 60 a v každĂ©m historickĂ©m obdobĂ si budeme vybĂrat jeden novĂ½ nĂ¡rod, kterĂ½ se tak „smĂchĂ¡“ s naÅ¡imi pÅ™edchozĂmi nĂ¡rody, což se, kromÄ› novĂ½ch jednotek a jinĂ½ch vĂ½hod, projevĂ i na vzhledu budov. TakĂ© to hÅ™e pÅ™idĂ¡vĂ¡ velkĂ© množstvĂ znovuhratelnosti, neboÅ¥ můžete v každĂ© hÅ™e zkouÅ¡et mixovat jinĂ© nĂ¡rody. V každĂ© z Å¡esti epoch je na vĂ½bÄ›r deset různĂ½ch nĂ¡rodů se svĂ½mi technologiemi a kulturnĂmi vlivy. V dobÄ› bronzovĂ© tak napÅ™Ăklad můžete zaÄĂt jako EgypÅ¥anĂ©, stavÄ›t pyramidy, využĂvat Å™ek a v boji se spolĂ©hat na koňmi taženĂ© vozĂky. V klasickĂ© Ă©Å™e pak do svĂ© civilizace může pÅ™ijmout Å™Ămskou kulturu, což vĂ¡m dĂ¡ novĂ© vĂ½hody jako možnost stavÄ›nĂ legiĂ a dopravnĂch cest, avÅ¡ak zůstanou vĂ¡m i vĂ½hody EgypÅ¥anů. Jednou z dalÅ¡Ăch zmÄ›n bude bitevnĂ systĂ©m, kterĂ½ se nebude odehrĂ¡vat na zĂ¡kladnĂ mapÄ›, ale pÅ™iblĂženĂ½ch, detailnÄ›jÅ¡Ăch bojiÅ¡tĂch. SamotnĂ© bitvy se inspirujĂ v Endless Legend, ale dĂ¡vajĂ hrĂ¡Äům Å¡irÅ¡Ă taktickĂ© možnosti. SystĂ©m vĂ½hernĂch kriteriĂ z Civilization je nahrazen systĂ©mem slĂ¡vy, kterou vĂ¡Å¡ nĂ¡rod zĂskĂ¡vĂ¡ za různĂ© dĂlÄĂ ĂºspÄ›chy bÄ›hem hry. O vĂ½hru se tak mohou uchĂ¡zet napÅ™Ăklad i nĂ¡rody, kterĂ© si svou nejvÄ›tÅ¡Ă dobu prosperity odbyli v půlce hry.
Comments Closed