Kategorie:logická
Unikátní desková hra, kde pravidla a možnosti figur odladila umělá inteligence pomocí speciálních algoritmů. Má jednoduchá pravidla, přesto umožňuje široké množství kombinací a strategií. K dispozici jsou různé možnosti grafiky, úrovně obtížnosti a další nastavení. V každém momentě lze pozici náhodně rozmíchat a získat tak originální postavení na ploše. Cílem hry je sebrat soupeři krále. K dispozici je plocha 7×7, na které je 6 typů figur – řadový pěšák (může se pohybovat do všech stran i šikmo o 1 pole), rytíř s šikmými meči (může se pohybovat o libovolný počet polí, ale jen šikmo, jako střelec v šachu), rytíř s křížem (může se pohybovat o libovolný počet polí, ale jen ortogonálně, jako věž v šachu), bronzový nižší lotos (může se pohybovat až o 2 pole ortogonálně, nicméně může přeskakovat ostatní figury), zlatý vyšší lotos (může se pohybovat až o 3 pole ortogonálně, také s přeskakováním figur) a nakonec král (může pohybovat do všech směrů o 1 pole, ale ne zpět a nemůže nikoho sebrat, může jen uhýbat). Figury se mohou navzájem vyřazovat. Remíza nastane, pokud během 10 tahů nedojde k vyřazení žádné figury.
Comments Closed