Kategorie:RPG
Hlavní příběhová linka v Mass Effect 2 bude stále sledovat Reapery, kteří se prý k lidstvu mají jako vědci k teráriu s mravenci. Co zastaví vědce od toho, aby jednou zničehonic přišli, celé terárium vyplenili a všechny pozabíjeli? – ptá se Hudson tajemně a naznačuje tím, kudy se bude příběh v dalších dílech ubírat. Samotná dvojka prý má být o poznání drsnější a temnější. Umělá inteligence bude zcela přepracovaná a nepřátelé jako zlí robopsi budou pracovat se zcela jiným rejstříkem chování, útoků či podrážděnosti (vše vyplývající z jejich anatomie). Vrátíte se do temnější verze Citadely nebo na její protikladnou planetu Omega, tedy obrovskou vesmírnou stanici prolezlou těmi nejhoršími a nejnebezpečnějšími zabijáky a hledanými zločinci v celé galaxii. Autoři se hodlají víc zaměřit na volné prozkoumávání vesmíru: během hry budete moci s lodí objevit celé nové sluneční soustavy, pak si vybrat, která planeta se vám líbí, jak se nejlépe dostat na její povrch a co tam dělat – to vše s mnohem větší pestrostí prostředí a tentokrát i nějak zakomponováno do hlavní dějové linky (aby nebylo tak očividné, že jde o nepovinné vedlejší úkoly). Konverzaci budete moci tentokrát utnout v prostředku a pokud vás třeba dotyčný naštve, rovnou ho fyzicky napadnete nebo uděláte něco podobně impulzivního. Loadování mezi jednotlivými lokacemi bude kratší a během něho se budou odehrávat různé konverzace atd. Vedle již existujících dřív přibudou i nové, které využijí novinek ve dvojce, jako např. biotické postavy nebo vrah, který dovede sofistikovaněji sabotovat nepřátelské počítače/stroje. Na začátku dvojky najdete herní svět přesně takový, jaký jste ho zanechali: pokud jste v prvním díle zabili Council, budou všichni mrtví a nikoho z nich ve hře nepotkáte. Podobně se to má mít i s tím, zda je velitel Shepard po smrti nebo ne
Comments Closed