Kategorie:logická
HrĂ¡Ä nese v ruce bĂlĂ½ stÅ™ep, kterĂ½ mu slouÅ¾Ă k niÄenĂ bĂlĂ½ch krystalů, nachĂ¡zejĂcĂch se v sedmi důmyslnÄ› koncipovanĂ½ch ĂºrovnĂch, v nichž je potÅ™eba postupovat opatrnÄ›. Koncept designu je stavÄ›n horizontĂ¡lnÄ› a vertikĂ¡lnÄ›, umožňujĂcĂm tak variabilnĂ způsob průchodu. OrientaÄnĂ smysly a průzkum pÅ™edstavujĂ nadÄ›ji na ĂºspěšnĂ© splnÄ›nĂ pÅ™ĂtomnĂ½ch Ăºloh. Krystaly jsou různÄ› poschovĂ¡vanĂ© a je nutnĂ© je najĂt, ÄĂmž budou poslĂ©ze užiteÄnĂ© k mÄ›nÄ›nĂ vlastnostĂ onoho stÅ™epu, vyžadujĂcĂho i jeho stĂ¡lĂ© sbĂrĂ¡nĂ, jakmile jej postava použije. TÄ›mi vlastnostmi jsou odrĂ¡Å¾enĂ od stÄ›n a teleportace. Kde se trajektorie stÅ™epu zastavĂ, tam je potĂ© hrĂ¡Ä pÅ™enesen, nezruÅ¡Ă-li zvažovanou drĂ¡hu stÅ™epu. StÅ™ep dĂ¡le slouÅ¾Ă k aktivaci spĂnaÄů, může takĂ© vĂ©st ĂºzkĂ½m potrubĂm. HozenĂ stÅ™epu je na levĂ©m tlaÄĂtku myÅ¡i a zruÅ¡enĂ trajektorie na pravĂ©m tlaÄĂtku myÅ¡i. Pohyb a chůzi hrdiny zajiÅ¡Å¥ujĂ W, S, A a D, zrychlenĂ levĂ½ Shift. K nÄ›kterĂ½m spĂnacĂm prvkům se dĂ¡ pÅ™istoupit a dotknout se jich, liÅ¡Ă se barvou Äi geometrickĂ½m vzorcem. StÅ™epem jde i posouvat pĂ¡r objekty. Ăroveň konÄĂ tehdy, co se objevĂ text o zdĂ¡rnĂ©m absolvovĂ¡nĂ. Lze je tĂ©Å¾ naÄĂst pÅ™ĂsluÅ¡nĂ½m ÄĂslem z nabĂdky. PÅ™i hranĂ znĂ muzika, v nastavenĂ jde mÄ›nit citlivost myÅ¡i. Shard využĂvĂ¡ enginu Unity a pÅ™ĂliÅ¡ se neliÅ¡Ă od her A Story About My Uncle, The Talos Principle, Light Weaver, ReThink, Trizzle Äi LightCube.
Comments Closed