Kategorie:RPG
Quest. Create. Conquer. Stůj, noho dobrodruhova! Posvátná místa jsou, kamkoli kráčíš! Oplývají lootem a ve jménu monetizovaného grindu je navštívíš vícekráte, než dokážeš spočítati… Cyrodiilské císařství za vlády dynastie Mede stále vzbuzuje jistý respekt. Vztyčuje monumenty, drtí protivníky i kodifikuje zažité zvyklosti, vnitřně však říši oslabuje politikaření a neutuchající palácové intriky. Když Titus Mede II. (4E 168-201) v pětasedmdesátém dospěl k závěru, že špatný mír s Elfy z Thalmoru je lepší, než dobrá válka bez konce, pocítili vrtkavost přízně mocipánů příslušníci Blades i Talosova kultu. Imperiální tělesná stráž chránící žijícího i řád uctívající již dávno zesnulého panovníka se s platností Zlatobílého konkordátu ocitly mimo zákon. Přijměte roli psance z řad někdejších tajných a přesvědčte své přátele i nepřátele o tom, že vaše čepel ještě neztratila své ostří! Blades představuje odnož číslované The Elder Scrolls série s četnými odkazy na její minulost i možnou budoucnost. Očekávání vysokorozpočtového titulu na přenosná zařízení s hratelností vystavěnou kolem příběhu jako v Shadowkey (2004) zůstala nenaplněna. Nezanedbatelný podíl procedurálně generovaných dungeonů a questů pamětníkům připomene Arenu (1994), nicméně rozdělení hry na módy Abyss, Arena, Town je v kontextu TES bezprecedentní. Prvně jmenované skýtá lineární roguelike průchod kobkami dokud nepadnete, ve druhém se utkáte s ostatními hráči v PvP stylu a ve třetím módu obnovujete domovské město sloužící zároveň coby rozcestník služeb a pracovních pobídek. Zápletka spočívající v pátrání po kryptě ayleidského čarokrále evidentně není hlavním motivátorem pro hraní. Tím by mělo být levelování a kořist. K návratům by tedy mělo lákat především průběžné získávání lepšího vybavení schovaného zpravidla v truhlách opatřených časovými zámky. Odemčení lze jako mnohé další popohnat skrze mikrotransakce (gems). NPC vám ve městě, které si můžete libovolně pojmenovat a dekorovat, zadávají úkoly, jejichž splnění s sebou samozřejmě nese odměny i pokrok v ději. Až vám přestanou příběhové a převážně ručně dělané dungy stačit, vstupte do generovaných v rámci Abyss módu. Čekejte čím dál tužší monstra a multiplikátory odměn násobící se podle výše úrovně zkušeností vaší postavy ve srovnání s doporučeným levelem dungeonu. Kolikrát navštívené místo překročí váš level, tolikrát se znásobí odměny. Verze pro mobily zužitkovávají dotykové ovládání (virtuální páčky), přičemž podporují jak landscape, tak portrait módy zobrazení.
Comments Closed